Ідеальний диван: бути чи не бути
Багато з нас при покупці дивана в салоні, перебравши з десяток варіантів, задавалися питанням: а чи можливо знайти той самий, ідеальний диван, який би нас повністю влаштував? Давайте спробуємо розібратися, який він, найкращий диван і на що звертати увагу при покупці.
1. Ергономіка Кращий варіант - це коли диван повторює контури нашого тіла і стає його продовженням, що досягається застосуванням тільки якісних і надійних комплектуючих (наприклад, ніжки меблеві повинні бути міцними, а каркас просто зобов'язаний витримувати великі навантаження) і дотриманням всіх технологічних норм при виробництві.
2. Практичність Переконайтеся в тому, що диван можна легко почистити. Адже диван, на жаль, не відноситься до категорії речей, які ніколи не брудняться, а діти, домашні тварини і гості зроблять все, щоб він швидко втратив свій товарний вигляд.
3. Зовнішній вигляд Краса - суб'єктивна характеристика, тому якщо в меблевому салоні диван вам не сподобався, не вмовляйте себе, що він хороший, красивий і модний. Купуйте тільки те, що змусило зупинитися і відразу впало в око, а не те, що настійно радить вам менеджер! Адже диван купуєте ви, а не він!
4. Якість матеріалів і оббивки Тут, на жаль, ваші можливості обмежені, тому що навряд чи співробітник магазина погодитися распотрошить диван, щоб продемонструвати вам якість каркаса або щільність набивання. Посидьте на ньому, покличте вашої дитини і запропонуйте йому пострибати на придивилася моделі. Повірте, це нагальна потреба, адже диван у вашій вітальні буде перевірятися і не такими навантаженнями.
На що звертати увагу при покупці? Наявність протиударного канта на всіх виступаючих частинах меблів. Будь-які висувні конструкції повинні бути виключно зі сталі, адже пластик і дерево не відрізняються особливою довговічністю. Можливість придбання в обраному вами меблевому салоні різних запасних частин (купити петлі для меблів ви зможете і на ринку, а ось елементи каркаса обраного дивана або спеціальні сталеві пружини вже навряд чи). Ставлення до покупця (тобто до вас). Вам потрібно обслуговувати одна людина, якого не будуть постійно відволікати телефонними дзвінками або питаннями, адже клієнт понад усе! Ви повинні мати можливість поспілкуватися з керівництвом, а також отримати відповіді на всі питання, що цікавлять, навіть якщо вони комусь в магазині здадуться смішними. Наявність гарантії. Ви повинні розуміти, що якщо на питання про гарантії вам дадуть відповідь «приходьте, будемо вирішувати», то скоріше за все це означає, що ніякої гарантії вам дати не готові, а рішення всіх питань по гарантії буде залежати від настрою менеджера.